Вітаю, шановні учні 5-х класів.
Ви чудово відпочили. І тепер з новою енергією повертаємося до навчання.
Наш 1 урок в 2 семестрі є продовженням теми "Алгоритми", з якою почали знайомство в 1 семестрі.
Давайте пригадаємо. 1 базова структура - це слідування або лінійний алгоритм. Коли виконавець виконує команди послідовно.
В початковій школі Ви знайомились з задачею про переправу через річку Вовка, Капусту та Козу. Якщо призабули, нагадаю (відео).
Наш Виконавець знає наступні команди:
Взяти козу
Взяти вовка
Взяти капусту
Перевезти
Повернутися
Початок
Кінець
Команди можуть використовуватися декілька раз.
Давайте складемо та запишемо до зошита алгоритм переправи:
- Початок
- Взяти козу
- Перевезти
- Повернутися
- Взяти вовка
- Перевезти
- Взяти козу
- Повернутися
- Взяти капусту
- Перевезти
- Повернутися
- Взяти козу
- Перевезти
- Кінець
Зверніть увагу! Алгоритм записується в чіткій послідовності та з нумерацією кроків виконання. Починається командою Початок та завершується командою Кінець.
А тепер спробуйте самостійно розвязати завдання та скласти алгоритм для Виконавця.
Завдання:
Батько з дітьми (хлопчик та дівчинка) пішли в похід. Через декілька годин подорожі вони підійшли до річки, біля берегів якої знаходиться пліт. Пліт може витримати або батька, або обох дітей, або одного з дітей. Пліт порожнім переправляти не можна. Як переправитись на інший берег родині?
Наш Виконавець знає наступні команди:
Переправити батька Переправити двох дітей
Переправити одного з дітей
Початок
Кінець
Команди можуть використовуватися декілька раз. Запиши свій алгоритм до зошита та надішли вчителю в TEAMS
І для бажаючих отримати додаткові 2 бали завдання:
Герміона посперечалася з Роном та Гаррі, що зможе розрізати квадрат на дві нерівні частини, а потім скласти з них трикутник. Як вона зможе це зробити? Намалюй в зошиті. Фото сторінки зошита надішли вчителю разом з попереднім завданням в TEAMS.
Відеоінструкція додавання виконаної роботи
Дякую за урок! До зустрічі!
!!! Зверніть увагу, наступний урок буде синхронно-онлайн. Буде корисно та з сюрпризами. Якщо відсутня можливість синхронної участі, то інструкції будуть для асинхронного виконання.


Добре
ОтветитьУдалить