Урок 1, січень 2021

 Вітаю, шановні учні 5-х класів.

Ви чудово відпочили. І тепер з новою енергією повертаємося до навчання.

Наш 1 урок в 2 семестрі є продовженням теми "Алгоритми", з якою почали знайомство в 1 семестрі.


Давайте пригадаємо. 1 базова структура -  це слідування або лінійний алгоритм. Коли виконавець виконує команди послідовно.

В початковій школі Ви знайомились з задачею про переправу через річку Вовка, Капусту та Козу. Якщо призабули, нагадаю (відео).


Наш Виконавець знає наступні команди:

Взяти козу

Взяти вовка

Взяти капусту

Перевезти

Повернутися

Початок

Кінець


Команди можуть використовуватися декілька раз.

Давайте складемо та запишемо до зошита алгоритм переправи:

  1. Початок
  2. Взяти козу
  3. Перевезти
  4. Повернутися
  5. Взяти вовка
  6. Перевезти
  7. Взяти козу
  8. Повернутися
  9. Взяти капусту
  10. Перевезти
  11. Повернутися
  12. Взяти козу
  13. Перевезти
  14. Кінець

Зверніть увагу! Алгоритм записується в чіткій послідовності та з нумерацією кроків виконання. Починається командою Початок та завершується командою Кінець.

А тепер спробуйте самостійно розвязати завдання та скласти алгоритм для Виконавця. 
Завдання:
Батько з дітьми (хлопчик та дівчинка) пішли в похід. Через декілька годин подорожі вони підійшли до річки, біля берегів якої знаходиться пліт. Пліт може витримати або батька, або обох дітей, або одного з дітей. Пліт порожнім переправляти не можна. Як переправитись на інший берег родині?

Наш Виконавець знає наступні команди:
Переправити батька
Переправити двох дітей
Переправити одного з дітей
Початок
Кінець

Команди можуть використовуватися декілька раз. Запиши свій алгоритм до зошита та надішли вчителю в TEAMS

І для бажаючих отримати додаткові 2 бали завдання:

Герміона посперечалася з Роном та Гаррі, що зможе розрізати квадрат на дві нерівні частини, а потім скласти з них трикутник. Як вона зможе це зробити? Намалюй в зошиті. Фото сторінки зошита надішли вчителю разом з попереднім завданням в TEAMS.

Відеоінструкція додавання виконаної роботи

Дякую за урок! До зустрічі! 
!!! Зверніть увагу, наступний урок буде синхронно-онлайн. Буде корисно та з сюрпризами. Якщо відсутня можливість синхронної участі, то інструкції будуть для асинхронного виконання.

1 комментарий: